BLOG

Pentru a crește popularitatea pensiunii tale nu trebuie să faci schimbări majore. Clienții sunt atrași de lucrurile minore pe care alții nu le au. Înainte de a vă decide să faceți totuși aceste schimbări minore trebuie să vă ascultați clienții și angajații, deoarece ei pot observa mai ușor anumite detalii și probleme.

Pentru a vă ajuta să creșteți popularitatea pensiunii dumneavoastră, vă vom da mai multe sfaturi mai jos. 

1. Atenție personalizată

În general, cei care vin la o pensiune în loc să meargă la un hotel de 5 stele fac acest lucru deoarece își doresc să aibă o experiență memorabilă. Atunci când mergi la un hotel este foarte greu pentru ei să primească atenție personalizată. Desigur, vor primi, la fel ca toți clienții anumite facilități în funcție de preț și de cerințele. Însă la o pensiune este mult mai posibil pentru ei să primească acestă atenție personalizată, deoarece sunt mai puțini clienți și este mai ușor să reții și să le respecți cerințele.

Staff-ul unei pensiuni poate să ofere aceste atenții fără un cost major pentru afacerea dumneavoastră. Ascultați-vă clienții, rețineți-le stilul și bugetul și ascultați-le feedback-ul. Atunci când discutați cu ei, veți putea să le recomandați un anumit restaurant din zonă care să fie în bugetul lor. De asemenea, le puteți sugera un tur al orașului, în funcție de gusturile lor. Dacă este o aniversare, le puteți oferi un mic dejun special. Cu aceste atenții personalizate, popularitatea va crește și veți avea clienți fideli.

2. Reduceri

Oferiți reduceri. În acest mod atrageți mai multe persoane. Faceți reduceri personalizate pentru diferite perioade. De asemenea, clienții fideli ar trebui să primească reduceri la anumite facilități. Pentru Crăciun, Revelion și alte sărbători faceți oferte speciale. Reducerile ar trebui să fie oferite și pentru șederi mai lungi de 5 zile. De exemplu, la 5 zile petrecute la pensiune pot primi o a șasea zi gratuită sau o masă gratuită. Fiți inventivi cu reducerile ca să atrageți cât mai multe categorii de clienți.

3. Facilități și dotări în baie și în cameră

Pentru a fi siguri că toți clienții se vor simți bine la pensiunea dumneavoastră, trebuie să le asigurați un anumit confort. Detalii precum săpun, șampon și halate de baie extra pufoase sunt perfecte. Acestea pot fi vândute și ca suvenir pentru a le aminti de o vacanță minunată.

4. Oferte pentru extra sezon și zilele de luni și marți

Chiar dacă majoritatea clienților vă calcă pragul de sărbători și în weekend, trebuie să vă gândiți și la cei care vin în timpul săptămâni sau la cei care vin în extra sezon. Pentru aceștia trebuie să faceți oferte cu prețuri mici sau reduceri la diferite facilități. Astfel, veți avea mai mulți clienți în perioade în care poate nu vă așteptați.

5. Activități specifice de sărbători

Atunci când își petrec Crăciunul sau Revelionul la o pensiune, clienții vor să experimenteze tradițiile locului și să simtă starea festivă. Puteți organiza diferite activități, atât pentru copii cât și pentru adulți. De Crăciun puteți împodobi un brad mare în zona de la intrare în pensiunea sau în restaurantul pensiunii.

De Revelion puteți să lăsați copii să aibă o proprie petrecere într-o zonă amenajată iar părinții să se bucure de eveniment fără să aibă grija copiilor toată noaptea. Pe perioada iernii puteți organiza întreceri de sănii sau schi dacă vă permite zona, iar vara volei, tenis sau alte mici competiții.

6. Lăsați-vă clienții să își aducă animalele

Animalele de companie sunt importante pentru unele persoane. Pentru a fi sigur că toți clienții se simt bine la pensiunea dumneavoastră, permiteți-le să își aducă animalele. În acest mod ei vor fi mulțumiți iar dumneavoastră puteți să cereți o sumă mică extra pentru șederea animalelor. Puteți chiar să aveți o zonă specială în care să poată lăsa animalele să se joace în curte.

7. Zone speciale pentru copii

Multe persoane care calcă pragul unei pensiuni au copii. De aceea, este bine să organizați o zonă specială doar pentru copii. Acolo puteți pune diferite jucării, tobogane și atracții.

Puteți și să angajați o persoană pentru a se ocupa de copii pentru a fi sigur că părinții își petrec excursia în liniște și fără griji. Copii fericiți înseamnă părinți fericiți. Astfel veți câștiga clienți fideli.

8. Lucrați cu alte afaceri din zona dumneavoastră

Pentru a vă crește popularitatea, puteți să colaborați cu alte afaceri din zonă. De exemplu, cei care stau la pensiunea dumneavoastră vor primi discount la un anumit restaurant sau vor intra gratuit la un anumit muzeu.

Muzeul sau restaurantul respectiv vă va face și el reclamă. Astfel ajutați și acea afacere să se dezvolte și vă faceți clienții să revină cu plăcere pentru a beneficia de serviciile dumneavoastră dar și de reduceri.

9. Oferte în funcție de motivul pentru care au ales pensiunea

O pensiune este o decizie bună pentru mai multe categorii de clienți. Majoritatea au venit în vacanță să se relaxeze. Există însă și persoane care au venit pentru că aveau o întâlnire de afaceri în zonă. De aceea trebuie să faceți diferite oferte personalizate pentru diverse scopuri.

De exemplu, oferta business ar putea să includă o cameră single, mic dejun și cină. Puteți să încludeți diferite produse care credeți că s-ar potrivi. Pentru oferta relax puteți să faceți un sistem all inclusive. Astfel, cei care vin în vacanță se pot bucura de o cameră mare unde să aibă paturi și copii. Ei de asemenea vor primi toate cele 3 mese și băuturi.

Dumneavoastră sunteți cel care decideți care este cea mai bună ofertă pentru pensiunea dumneavoastră.

10. Asigurați trasportul de la aeroport sau gară

Un alt mod de a vă asigura o popularitate ridicată este să asigurați transport de la gară sau aeroport. Sunt multe persoane care nu au mașină sau decid să o lase acasă. De aceea este bine să le asigurați transportul, fie gratuit, fie cu o taxă mică (mai mică decât prețul unui autobuz sau taxi). Astfel, sunteți siguri că ajung unde trebuie. Cu siguranță, vă vor aprecia pentru această facilitate și vor povesti și altor persoane care vă vor deveni clienți.

Pentru această facilitate fie utilizați mașina personală fie luați o mașină mai mare, în funcție de câți oameni vă calcă pragul și de bugetul dumneavoastră. Rugați-i să vă anunțe din timp dacă doresc această facilitate și la ce oră ajung. De asemenea, dacă au întârzieri să fiți anunțați din timp. În acest caz, așteptați-vă clienții. Vor aprecia extrem de mult faptul că i-ați așteptat, pentru că asta arată că vă pasă de fiecare om care se cazează la pensiunea dumneavoastră.

Dacă doriți să creșteți popularitatea pensiunii dumneavoastră trebuie să gândiți din perspectiva clienților. Ce își doresc aceștia? Ce lipsește din pensiune? Cu ce pot îmbunătății serviciile? Odată ce răspundeți la aceste întrebări veți ști ce trebuie să faceți pentru a vă face pensiunea mai populară și pentru a vă face clienții fericiti mereu. Luați în considerare sugestiile noastre și rețineți că fericirea clienților stă în mici detalii.











Nicoleta Ciobanu

Printre pasiunile ei se numără călătoritul și scrisul.
De aceea îi place să scrie despre haine, bijuterii și multe alte subiecte captivante